DIENSTEN

PROCESSEN AUTOMATISEREN EN VERBETEREN  

Samen kijken we naar het dagelijks werk van je mensen en vinden we manieren om het beter te doen. 

Beter, efficiënter en prettiger werken 

Waarom had je ook alweer je Microsoft-tools aangeschaft? Juist: om beter, efficiënter en prettiger te werken. Maar inmiddels ben je erachter dat dat niet vanzelf gaat. Om maximaal te profiteren van de voordelen van digitale technologie en AI, heb je een gestructureerde aanpak nodig. Dat is wat ik je geef: een bewezen proces om optimaal te werken met je digitale tools.  

Wat het jou oplevert

Minder communicatie

Heel veel tijd en energie gaat verloren aan mailen, appen, bellen en rondlopen op zoek naar informatie. Gebruik technologie om te zorgen dat iedereen alle informatie altijd kan vinden en ervaar de rust die dat brengt. 

Minder herhalend werk

Je kunt meer automatiseren dan je denkt. Samen zorgen we dat mensen bijvoorbeeld nooit meer 2 keer dezelfde informatie hoeven in te voeren. 

Hogere productiviteit

Minder communicatie, minder herhalend werk en minder fouten: dat betekent dat je mensen meer bezig zijn met de dingen die er echt toe doen.

Minder fouten

Minder handwerk en betere informatievoorziening zorgen dat er minder vaak dingen misgaan. Dus heb je ook minder kosten en tijdverlies door het oplossen van die fouten. Dat is dubbel winst. Driedubbel, eigenlijk, want het is voor je mensen ook veel prettiger werken.

Optimaal rendement uit investering

De technologie die je in huis hebt kan veel meer dan wat je nu gebruikt. Het verbeteren en automatiseren van je processen helpt je om de volledige waarde van je IT te gebruiken en zo meer rendement uit je investering te halen

HOE HET WERKT

Stap 1: inspiratiesessie

Ik begin ieder traject met een inspiratiesessie. Samen gaan we op zoek naar mogelijkheden en kansen. Wat zijn de grootste pijnpunten? Welke technologie heb je en kun je effectiever gebruiken? Waar kunnen we de zaak morgen al beter laten lopen? De uitkomst van de sessie is een plan, maar vooral een gedeeld enthousiasme om aan de slag te gaan. 

Stap 2: processen in kaart

Nu gaan we op zoek naar processen om te verbeteren automatiseren. Om tot goede keuzes en prioriteiten te komen, maken we een overzicht van wat er allemaal gebeurt in je organisatie. Hebben we ze allemaal in kaart, dan kijken we welke het belangrijkst zijn en waar het meeste winst te halen is. Daar beginnen we. 

Stap 3: het eerste succes

Ieder traject is anders en ik geloof niet in een standaardaanpak. Eén ding vind ik belangrijk: een snel resultaat door een praktijkgerichte aanpak. Met een zichtbaar eerste succes inspireren we de rest van je mensen om mee te denken en mee te doen. Dat maakt het aanpakken van nieuwe usecases een stuk makkelijker en leuker. Het enthousiasme verspreidt zich als een olievlek door je bedrijf en iedere nieuw proces dat we aanpakken maakt je weer sneller, beter, effectiever en efficiënter.